آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

شرکت قصران گشت تلاش می کند تا بهترین خدمات را با استفاده ازقوی ترین زیرساخت ها و بالاترین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد و گام هایی را به سوی هدف نهایی با توجه به نظرات سازنده اعضا و همچنین ایجاد ارتباط اساسی جدید با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان تور بردارد.

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری تبیت شده است.

  • ۰
  • ۰

 

اکثر دانشجوهای بین المللی از جمله ایرانیها کانادا را اولین انتخاب برای ادامه تحصیل  خود انتخاب می کنند،چرا که دانشگاه های زیادی در شهرهای کشور کانادا وجود دارد که انتخاب در بین آن ها کار سختی محسوب می شود. جالب است بدانید که کانادا دارای ۸۰ دانشگاه و ۲۴۰ کالج است. سالیانه بیش از ۱۵۰۰۰۰ دانشجو از خارج از کانادا جهت ادامه تحصیل به کانادا می آیند و استان کبک به نوعی بهشت دانشگاهی کانادا می باشددر این مطلب خلاصه ایی از  بهترین شهرهای دانشجویی کانادا بر اساس تازه‌ترین آمار به دست آمده است که به معرفی هر کدام از آن‌ها پرداخته خواهد شد.در ادامه ی مطلب علاوه بر معرفی بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل ما به موسسات مختلفی هرساله لیست و رنکینگ دانشگاه های دنیا را با ملاک ها و معیار های مختص به خود منتشر می کنند امادر ادامه قصد داریم با این مراکز نیز آشنا شویم. 

 استانداردهای لازم جهت انتخاب دانشگاه های برتر:

شاخص اول: 

نظام رتبه بندی بین المللی QS:

یکی از موسسات برتر در زمینه رتبه بندی دانشگاه های جهان، نظام رتبه بندی بین المللی QS می باشد.این مرکز دارای پارامتر های خاص خودش است. QS برای اساس 6 شاخص یا پارامترهای مختلف به دانشگاه های جهان رتبه می دهد.

شاخص های این موسسه عبارتند از: شهرت علمی، نسبت تعداد دانشجو به اعضا هیئت علمی، میزان ارجاعات به دانشگاه، شهرت اعضا هیئت علمی و جذب اساتید و دانشجویان خارجی.دانشگاه‌های MIT، استنفورد و هاروارد به ترتیب 3 دانشگاه برتر جهان در رتبه‌بندی جهانی QS هستند.

 

شاخص دوم:

موسسه رتبه بندی شانگهای:

این موسسه غیر دولتی از سال 2006 ، این رنکینگ را هرساله منتشر می کند و از معیارهای اصلی این موسسه می توان به دریافت جایزه نوبل، مدال آوردن در رشته‌های مختلف و ارجاع زیاد به پژوهش‌ها و مقاله‌های ثبت شده در مجلات ساینش و نیچر، معیارهای اصلی رتبه‌بندی شانگهای هستند.

علاوه بر اینها تعداد مقالات در دو مؤسسه SCIE و  SSCI هم در نظر گرفته می‌شوند.

بالاترین پارامترها در این نظام که ارجاعات مقاله ها و پژوهش ها و میزان جایزه نوبل و همچنین مقالات در ساینس و نیچر می باشند ، هرکدام 20 درصد تاثیر دارند.

همچنین تعداد و کیفیت مقالات ثبت شده در SCIE هم 20 درصد تاثیر دارد.

یک پارامتر 10 درصدی هم در معیار شانگهای تاثیر دارد که درصد کارامدی عملکرد می باشد،موسسه شانگهای بیش از 100 دانشگاه را سنجش می کند و به رتبه بندی 500 دانشگاه نمونه جهان می پردازد. همچنین موضوعی مانند دانشگاه‌های مهندسی و پزشکی و… هم مطرح می‌شود.

 

شاخص سوم: 

موسسه رتبه بندی و رنکینگ تایمز:

تایمز مدعی است که تنها نظام رتبه‌بندی که تمام مسئولیت‌های دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، انتقال دانش و چشم‌انداز بین‌المللی را مورد بررسی قرار می‌دهد. نظام رتبه‌بندی 13 شاخص دقیق برای ارزیابی دانشگاه‌ها انتخاب کرده است که دانشجویان، مسئولان دانشگاه‌ها، اساتید، صنعت‌گران و دولتی‌ها در تهیه اطلاعات آن نقش دارند.آموزش، پژوهش و استناد، 3 شاخص اصلی هستند که هرکدام 30 درصد در رتبه‌بندی نهایی موثراند.چشم‌انداز بین‌المللی و درآمد صنعتی هم به ترتیب 5/7 و 5/2 درصد تأثیر دارند.

 

شاخص چهارم: 

رتبه‌بندی مرکز مطالعات علم و فناوری:

این موسسه که در دنیا به CWTS معروف است هدفش تحقیق تحولات جهانی از منظر علمی می باشد.مرکز مطالعات علم و فن‌آوری(CWTS) به مطالعه پویای تحولات جهانی علمی دنیا می‌پردازد. رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان یکی از مأموریت‌های این مرکز است. شاخص‌های این مرکز طوری طراحی شده‌اند که تبعضی بین دانشگاه‌های کوچک و بزرگ پیش نیاید.

به همین خاطر از شاخص‌های نسبی استفاده می‌کنند.  

شاخص‌های مد نظر این رتبه‌بندی در عناوین کلی «شاخص تأثیر گذاری»، «شاخص همکاری»، «شاخص مرکزی» خلاصه می‌شوند.

شاخص تأثیرگذاری مربوط به میزان ارجاعات انتشارات‌های بین‌المللی به محصولات علمی دانشگاه است. شاخص همکاری، میزان همکاری اعضای هر دانشگاه با دیگر دانشگاه‌های دنیا را می‌سنجد. شاخص مرکزی هم به چاپ مقالات دانشگاه در نشریات تخصصی و علمی معتبر بین‌المللی می‌پردازد.

 

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل:

مونترال :

 یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل مونترال است که در واقع از آن به عنوان بهترین شهر دانشجویی جهان یاد می شود. مطابق با آنچه که در سایت معتبر QS منتشر شده، شهر مونترآل بهترین شهر جهان برای دانشجویان بین المللی شده و توانسته است که به برتری چهار ساله ی پاریس پایان ببخشد. برترین دانشگاه‌های کانادا که در مونترال قرار دارد.یکی از برترین دانشگاه‌های کانادا یعنی دانشگاه مگ گیل McGill University در آن واقع شده که رتبه شماره۲ موسسه اعتبارسنجی Qs را به خود اختصاص داده است. 

 

تورنتو:

شهری که در بین بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل قرار گرفته اند، تورنتو است که در رتبه ی یازدهم جهان در رتبه بندی که QS در سال ۲۰۱۷ انجام داده نیز قرار گرفته است. تورنتو بعد ونکوور که در جایگاه دهم قرار دارد و یکی از مدعیان بسیار قوی است. در حقیقت، این شهر در شاخص مطلوبیت (یکی از شش حوزه ی مورد ارزیابی)، بالاترین امتیاز را نسبت به هریک از شهرهای دیگر کسب کرده است که این امر کیفیت همه جانبه ی بالای تورنتو و موقعیت آن به عنوان یکی از مقصدهای مورد تقاضا و محبوب میان دانشجویان سراسر جهان را منعکس می کند. زمانی که پای رنکینگ و اعتبار دانشگاه‌های شهرهای برتر دنیا به میان می‌آید، وجود دانشگاه تورنتو University of Toronto با کسب رتبه یک در موسسه اعتبارسنجی Qs، گواهی بر وجود دانشگاه‌های تراز اول در این شهر است.

ونکوور:

 ونکور رتبه ی دهم در جهان را در بررسی های سازمان QS بدست آورده دانشگاه بریتیش کلمبیا University of British Colombia یکی از دانشگاه‌های معتبر شهر ونکورر است جز بهترین شهرهای دانشجوی جهان قرار گرفته است. همانطور که مشاهده می کنید شهرهای کانادا هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید گزینه های مناسبی برای تحصیل هستند .

 

اوتاوا:

اوتاوا به دلیل داشتن دانشگاه های خوب و سطح زندگی مناسبی که دارد جز بهترین ها برای تحصیل انتخاب شود. در نظر سنجی هایی که انجام شده درباره ی این شهر مواردی نظیر فرهنگ دانشجو محور، محیط چند فرهنگی و دو زبانه، فرصت های کسب تجربه در بخش های دولتی و سایر بخش های این شهر نکات تحسین برانگیزی بوده که درباره ی این شهر بدست آمده است. بسیاری از دانشگاه‌های اتاوا امکان تحقیق و پژوهش را برای دانشجویان فراهم آورده و زمینه‌های کاوشگری و ابداع را برایشان هموار می‌سازند. دانشگاه اتاوا University of Ottawa با رتبه ۱۳ موسسه اعتبار سنجی Qs یکی از شاخص‌ترین دانشگاه‌های این کشور به شمار می‌آید.

کبک:

یکی دیگر از شهرهای کانادا که در لیست بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل قرار می گیرد، شهر کبک است.در مقاله هایی که در سایت های معتبر وجود دارد، شهر کبک را به نوعی بهشت برای دانشجویان معرفی کرده اند و هزینه تحصیل در آن به نسبت دیگر شهرهای کانادا ارزانتر است و برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است. کمترین میزان شهریه در میان دانشگاه های کانادا مربوط به دانشگاه های استان کبک می باشد. دانشگاه Université Laval بهترین دانشگاه کبک می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط:

تعطیلات و مراسم های ملی در کانادا

تورهای کانادا 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • آژانس مسافرتی قصران گشت

تورنتو

شهرهای کانادا

ویزا توریستی کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی