آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

شرکت قصران گشت تلاش می کند تا بهترین خدمات را با استفاده ازقوی ترین زیرساخت ها و بالاترین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد و گام هایی را به سوی هدف نهایی با توجه به نظرات سازنده اعضا و همچنین ایجاد ارتباط اساسی جدید با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان تور بردارد.

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری تبیت شده است.

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است؛ به‌عنوان‌مثال می‌توان به ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، گردشگری و … اشاره کرد. هرساله تعداد زیادی مهاجر از سراسر جهان با هدف یافتن شغل مناسب با تخصص و مهارت خود، کانادا را برای زندگی انتخاب می‌کنند. زیرا کشور کانادا به لحاظ وضعیت اقتصادی، نرخ بیکاری، میزان درآمد و رفاه ساکنان در سطح مطلوبی قرار دارد. مهاجرت به این روش، نیازمند اخذ ویزای تخصص و مهارت یا اسکیل ورکر است. معمولاً مهاجرت پرستاران به کانادا با استفاده از این ویزا انجام می‌شود.

در این روش اقامت کانادا از طریق پرستاری موقت است. اما متقاضی می‌تواند بعد از گذشت ۱۸ ماه برای ویزای دائم (PR) و سپس شهروندی کانادا اقدام کند. پرستاران می‌توانند علاوه بر روش مذکور (ویزای اسکیل ورکر) از طریق برنامه جدید پرستار خانگی نیز برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. متقاضیان استفاده از این روش در صورت ارائه گواهی تجربه کاری می‌توانند اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا

شرایط مهاجرت پرستار به کانادا ۲۰۲۱ متناسب با نوع روش انتخابی برای اخذ ویزا (اسکیل ورکر یا پرستار خانگی) است. اداره مهاجرت کانادا برای ارزیابی پرستاران متقاضی مهاجرت با ویزای اسکیل ورکر، از سیستم امتیازبندی (express entry) بهره می‌گیرد. در واقع متقاضیان باید پیش از هر اقدامی در این سیستم ثبت‌نام و اطلاعات خود را وارد کنند. در این سیستم مواردی چون سن، تحصیلات، سابقه‌ی کاری، مهارت زبان (انگلیسی و فرانسوی)، پیشنهاد کاری و انطباق پذیری مدنظر قرار می‌گیرد.

حداقل امتیاز در نظر گرفته شده برای متقاضیان ۶۷ است. داشتن سن کمتر از ۴۰ سال و حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط با پرستاری برای کسب حداقل امتیاز ضرورت دارد. ارائه حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و نمره آیلتس بیشتر از ۵/۶ نیز حائز اهمیت است. علاوه بر این، شغل موردنظر باید در لیست مشاغل مورد نیاز دولت کانادا قرار داشته باشد. خوشبختانه پرستاری یکی از مشاغل مورد نیاز این کشور است و هر ساله در این لیست جای دارد. حتی امروزه به دلیل فراگیر شدن بیماری کووید ۱۹ نیاز این کشور به نیروهای پرستاری بیش از هر زمان دیگری است.

گذراندن دوره معادل‌سازی مدرک تحصیلی و زبان برای مهاجرت پرستاران به کانادا الزامی است. این دوره آزمون زبان انگلیسی، تخصصی پرستاری و مقررات حرفه‌ای پرستاری در کانادا را شامل می‌شود.

در صورت استفاده از برنامه جدید پرستار خانگی برای مهاجرت به کانادا داشتن سابقه کاری در زمینه پرستاری از کودکان در منزل ضرورت دارد. همچنین فرد باید از سوی یکی از خانواده‌های کانادایی دارای فرزند کوچک، پیشنهاد کار داشته باشد. مدارک لازم برای مهاجرت پرستاران به کانادا از این طریق عبارتند از:

  • مدرک تحصیلی مرتبط با پرستاری از کودک (حداقل فوق دیپلم)
  • دعوت نامه و تمکن مالی صادره از سوی کارفرما
  • نمره آیلتس ۵ الی ۵/۵ یا معادل آن
  • گواهی تجربه کاری
  • کارت پرستاری

مدارک لازم برای اخذ ویزای پرستاری کانادا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای  کانادا شامل موارد زیر است:

  • عکس
  • مدرک زبان
  • گذرنامه معتبر
  • گواهی سلامت
  • مدارک شناسایی
  • فرم‌های پر شده مربوط به ویزای کاری
  • مدرک تحصیلی مربوط به رشته پرستاری
  • گواهی عدم سوءپیشینه برای افراد بالای ۱۸ سال
  • مدارک نشان دهنده سابقه کاری (حداقل به مدت ۳ سال)
  • گواهی تمکن مالی که نشان دهنده‌ی توانایی فرد در پرداخت هزینه‌های زندگی است

مراحل دریافت ویزای پرستاری در کانادا

گام اول در مهاجرت پرستاران به کانادا برای تحصیل‌کرده خارجی دریافت جواز کاری است. صدور این جواز بر عهده‌ی سازمان ارزیابی مدارک پرستاری کانادا (national nursing assessment service) قرار دارد. این سازمان به اختصار NNAS نامیده می‌شود. مدارک لازم برای اخذ این گواهی شامل مدارک شناسایی، گواهی قبولی در آزمون زبان، مدارک دانشگاهی و ریز نمرات است.

همچنین ارائه مدرک عضویت در انجمن پرستاری و گواهی سابقه کاری مربوط به ۱۰ سال گذشته نیز ضرورت دارد. مهاجرت پرستاران به کانادا نیازمند ثبت‌نام در این سامانه و پرداخت ۶۵۰ دلار کانادا است. ناگفته نماند که مبلغ مذکور در صورت عدم پذیرش فرد بازگشت داده نمی‌شود.

بعد از ثبت نام، سازمان مربوطه مدارک ارائه ‌شده را ارزیابی و صلاحیت فرد را برای اعطای جواز کاری تأیید یا رد می‌کند. بعد از انجام این کار، ثبت‌نام در انجمن پرستاران کانادا (CAN) یا شورای تنظیمات پرستاران عملی کانادا (CPNR) ضرورت دارد.

زیرا پرستاران متقاضی کار در کانادا باید به عنوان پرستار ثبت شده یا پرستار ثبت شده عملی (دارای مجوز کار) تلقی شوند. افراد مشمول بعد از اخذ گواهی لازم می‌توانند رزومه خود را برای مراکز مختلف ارسال کنند. مراکز مختلفی در کانادا برای فعالیت پرستاران وجود دارد؛ به‌عنوان‌مثال می‌توان به بیمارستان‌ها، بخش‌های تحقیقاتی در زمینه پزشکی یا بخش‌های ارائه خدمات تخصصی پرستاری اشاره کرد.

پرستاری از سالمندان، بیماران زیر نظر پزشک، کودکان، افراد نیازمند مراقبت دائمی، بیماران خاص و دانش‌آموزان از جمله این موارد به شمار می‌روند. مشغول شدن در هر یک از این موارد به تخصص پرستار بستگی دارد. متقاضی باید با کسب اطلاع در مورد شرایط و مزایای این مراکز رزومه خود را برای آنها ارسال کند. در فرد نهایت با تأیید رزومه می‌توانند برای دریافت ویزا اقدام کند. البته فعالیت در بعضی از این مراکز نیازمند موفقیت در آزمون‌های تکمیلی و ارائه مجوز تخصصی است.

 

 

  • آژانس مسافرتی قصران گشت