آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

شرکت قصران گشت تلاش می کند تا بهترین خدمات را با استفاده ازقوی ترین زیرساخت ها و بالاترین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد و گام هایی را به سوی هدف نهایی با توجه به نظرات سازنده اعضا و همچنین ایجاد ارتباط اساسی جدید با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان تور بردارد.

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری تبیت شده است.

  • ۰
  • ۰

رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهای اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ویروس کرونا تا ماه سپتامبر مسدود باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شنگن ویزا اینفو، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهای اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ویروس کرونا تا ماه سپتامبر یعنی تا حدود شش ماه دیگر مسدود باقی بماند.

رئیس جمهور فرانسه که این هشدار را در کنفرانس ویدئویی اعلام کرده، دلیل این شرایط را جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا در کشورهای عضو این اتحادیه اعلام کرده است.

از زمان شیوع کرونا، اتحادیه اروپا تصمیم به بستن مرزهای بیرونی شنگن گرفت و آلمان به عنوان نخستین کشور با هدف مهار شیوع کرونا، کنترل مرزهایش را با اتریش، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ و سوئیس در دستورکار قرار داد.

در حال حاضر شمار قربانیان ویروس کرونا از مرز یکصد هزار نفر و مبتلایان آن از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در جهان گذشته است و چهار کشور اروپایی پس از آمریکا در صدر بیشترین مبتلایان به کرونا قرار دارند.

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • آژانس مسافرتی قصران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی