آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

آژانس مسافرتی قصران گشت |تورهای مسافرتی | پیکاپ ویزا

آژانس مسافرتی قصران گشت ارایه دهنده تورهای مسافرتی،صدور بلیط تمامی ایرلاین ها،ارایه خدمات ویزا،پیکاپ ویزا،رزرواسیون هتل در سراسر دنیا. 02188697080.

شرکت قصران گشت تلاش می کند تا بهترین خدمات را با استفاده ازقوی ترین زیرساخت ها و بالاترین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد و گام هایی را به سوی هدف نهایی با توجه به نظرات سازنده اعضا و همچنین ایجاد ارتباط اساسی جدید با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان تور بردارد.

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری تبیت شده است.

  • ۰
  • ۰

پاییز در ژاپن

 

فصل پاییز در ژاپن از شهریور شروع شده و تا آبان ماه ادامه دارد . برگهای رنگارنگ که سرتاسر ژاپن را می پوشاند باعث جذب بسیاری از گردشگران به این کشور می‌شود . همچنین دراین زمان از سال ژاپن دارای فستیوال های متعددی مثل بزرگترین ایونت پخت غذا و هالووین می‌باشد .

در این مقاله شما را با بخش‌هایی از ژاپن و فعالیت هایی که می‌توانید در این فصل انجام دهید آشنا می‌کنیم .

جاذبه فستیوال (MEIJI JINGU GAIEN GINKGO 神宮外苑いちょう祭り)

بزرگترین فستیوال پاییز در ژاپن ، جشن برگ هاست که هر ساله در مجی جینگو برگزار می‌شود . زیباترین ویژگی این فستیوال تماشای زیبای درختان گینکو است که در دو ردیف و روبروی هم در خیابان گینکو به طول 300 متر قرار گرفته اند . همچین در این جشن انواع مارکت هایی که غذاهای محلی توزیع می کنند وجود دارد . این فستیوال دوهفته برگزار می شود و حدود 1.8 میلیون توریست هر ساله از این رویداد دیدن می کنند.

پیاده‌روی در کوه‌ها

پاییز بهترین فصل برای فعالیت های خارج از منزل به خصوص در هوای مدیترانه ای و لذت بخش پاییزاست . هایکینگ ( پیاده روی) یکی از لذت بخش ترین فعالیت هایی است که در میان برگ های زیبای پاییزی می توان انجام داد . ژاپن دارای مناظر بسیار زیبایی برای هایکینگ در پاییز است مانند منطقه ی هوکایدو ، ناگانو .

توکیو رامن شو TOKYO RAMEN SHOW

در فصل پاییز چندین فستیوال غذا برگزار می‌شود . یکی از مهمترین آنها ” فستیوال غذای هوکایدو” و بزرگترین آن “توکیو رامن شو ” است که شامل تعداد زیادی غرفه که غذای محلی سرو می کنند می باشد . اگر از دوستاداران رامن هستید این فستیوال را از دست ندهید . این رویداد هر ساله از ازآخر آبان تا اوایل آذر و برای 10 روز به طول می انجامد .

هالووین

جشن هالووین سال به سال باشکوهتر در ژاپن برگزار می شود. هالووین شیبویا شاهد جمعیت بسیار زیادی از علاقه مندان ژاپنی و از سراسر دنیاست . هزاران هزار از مردم در جشن هالووین در شیبویا دور هم جمع شده و تا صبح هالووین را جشن می گیرند .

جشن شروع زمستان

چراغانی برای شروع زمستان از آبان ماه در ژاپن شروع می شود . در آذر ماه سالانه تعداد زیادی گردشگر وارد ژاپن می شوند تا از این رویداد زیبا دیدن کنند . اگر قصد سفر به ژاپن را دارید آذر ماه را برای سفر انتخاب کنید وخیابان های زیبای چراغانی شده را از دست ندهید .

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • آژانس مسافرتی قصران گشت

جاذبه فستیوال

جشن های پائیزی ژاپن

مراسم های ژاپن

ژاپن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی